۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بازدید:۲۹۹
صد آنلاین | سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق که از پارگینگ و انبار ساختمان‌های خصوصی سرقت می کردند خبر داد.
کد خبر : ۶۰۴۴۹

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری‌های اماکن خصوصی در محدوده روستا پس قلعه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان را شناسایی کنند.

 

 

 


این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارقان در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارگینک و انبار‌های ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می‌کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه در تاریخ ۲۸ آذر ماه ماموران کلانتری متهمان را مشاهده و بلافاصله ماموران متهمان را دستگیر کرده و از متهمان یک دستگاه دوچرخه گران قیمت کشف کردند.

سرهنگ ضرونی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری، متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است. 

4461/یس

اشتراک گذاری:
ارسال نظر